.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بمب چربی سوز که وزن شما را کاهش می‌دهد
اگر شما هم میخواهید لاغر شوید و در سال جدید با تناسب اندام وارد شوید باید نکاتی را در زمان غذا خوردن و ورزش کردن رعایت کنید.(ادامه)
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد. بُکُش و لاغرم کن تا عید!
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد.(ادامه)
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. علل ورم صورت و التهاب زیر چشم چیست؟
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
آش انار یکی از غذاهای شب یلدا است. در واقع آش انار از جمله غذاهای آذری است که در فصل زمستان پخته و مصرف می‌شود. طرز تهیه آش آذری یا آش انار؛ غذای شب یلدا
آش انار یکی از غذاهای شب یلدا است. در واقع آش انار از جمله غذاهای آذری است که در فصل زمستان پخته و مصرف می‌شود.(ادامه)
ببینید| پاسخ جالب علی لاریجانی به مجری شبکه افق؛ رژیم نگرفتم، «رژیم» ما رو گرفته!
علی لاریجانی در پاسخ به مجری شبکه افق گفت: نه رژیم ما رو گرفته!(ادامه)
قهرمان سابق وزنه‌برداری ایران و جهان تغییر بسیار زیادی کرده است. حسین رضازاده غیرقابل شناسایی شد
قهرمان سابق وزنه‌برداری ایران و جهان تغییر بسیار زیادی کرده است.(ادامه)
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است.

نوشیدنی پرطرفداری که قند خون را تنظیم و عطش را رفع می‌کند
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است. (ادامه)
چند روش ساده برای کاهش وزن وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون آسیب رساندن به سیستم بدن لاغر شوید. کاهش وزن تا عید با چند روش ساده
چند روش ساده برای کاهش وزن وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون آسیب رساندن به سیستم بدن لاغر شوید.(ادامه)
برخی افراد با خوردن موز دچار سنگینی و داغی در سر و بدن می‌شوند، کورک و دمل و جوش‌هایی در سراسر بدن‌شان ظاهر می‌شود، حتی یبوست‌شان تشدید می‌شود و در کل حال خوشی ندارند. افرادی که هرگز نباید موز نخورند
برخی افراد با خوردن موز دچار سنگینی و داغی در سر و بدن می‌شوند، کورک و دمل و جوش‌هایی در سراسر بدن‌شان ظاهر می‌شود، حتی یبوست‌شان تشدید می‌شود و در کل حال خوشی ندارند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن، یکی دیگر از باورهای غذایی غلط و رایج است. کاهش وزن با مصرف شیر، یک باور اشتباه است
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن، یکی دیگر از باورهای غذایی غلط و رایج است.(ادامه)
اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران درباره وضعیت دو قلاده خرس و شیر درباغ وحش ساری که به طرز عجیبی لاغر هستند توضیحاتی داد. ماجرای شیر و خرسی که در یک باغ وحش پوست و استخوان شده اند
اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران درباره وضعیت دو قلاده خرس و شیر درباغ وحش ساری که به طرز عجیبی لاغر هستند توضیحاتی داد.(ادامه)
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید.

۱۰ نشانه برای اینکه مبتلا به قند خون هستید
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. (ادامه)
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد. راه‌ درمان "کبد چرب" چیست؟
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد.(ادامه)
۷ راه برای تشخیص سرطان
سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس، کاهش وزن بدون دلیل، تغییرات در گوارش و خارش یا زردی پوست می‌تواند از نشانه‌های ابتلا به سرطان باشد(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
علایم تیروئید پرکار
گاهی اوقات با وجود اشتهای خوبی که داریم، همچنان لاغر هستیم و کاهش وزن را تجربه می‌کنیم. ناخن‌هایمان استحکام خوبی ندارند و خیلی زود می‌شکنند.(ادامه)
بهترین زمان مصرف هندوانه
طبع هندوانه سرد است و برای افرادی با مزاج گرم و خشک مناسب می باشد ولی بعضی افراد به این میوه حساسیت دارند، همچنین خوردن آن در هر زمانی توصیه نمی شود.(ادامه)
علائم زخم معده چیست؟
زخم معده یک بیماری دستگاه گوارشی دارد که به دلایل متفاوت به وجود می آید، در ادامه از تمام آنچه باید درباره زخم معده بدانید مطلع خواهید شد.(ادامه)
فواید فراوان خاکشیر
خاکشیر از خواص و فوایدی بسیاری برخوردار است، همچنین خاکشیر خواصی برای پوست و مو و برای زنان باردار دارد که البته این ها تنها خواص خاکشیر نیست.(ادامه)
هشدار جدی محققان به افراد کم‌خواب
محققان با تکیه بر داده‌های به دست آمده از یک مطالعه به افرادی که کم‌خواب هستند و خواب کافی شبانه ندارند، هشدار دادند.(ادامه)
این نشانه‌ها در بدن را جدی بگیرید!
استاد سرطان شناسی مهمترین نشانه هایی که در بدن روی می‌دهد و باید به آن حساس بوده و احتمال ابتلا به سرطان را بدهیم، تشریح کرد.(ادامه)
اگر کم می‌خوابید مراقب اندازه دور کمرتان باشید
افرادی که به خاطر مطالعه، کار یا بازی دیروقت می‌خوابند، نه تنها ساعات بیداری خود را بیشتر کرده اند، بلکه اندازه دور کمر خود را نیز افزایش داده اند.(ادامه)
برای کسی که در حال کاهش وزن است و برای لاغر شدن تلاش می‌کند، گذراندن تعطیلات می‌تواند سخت باشد؛ اما نباید این طور باشد. شما واقعا می‌توانید از تعطیلات نوروز و شیرینی‌ها و تنقلات آن لذت ببرید، به این شرط که نکاتی را رعایت کنید.
چطور در تعطیلات عید چاق نشویم؟
برای کسی که در حال کاهش وزن است و برای لاغر شدن تلاش می‌کند، گذراندن تعطیلات می‌تواند سخت باشد؛ اما نباید این طور باشد. شما واقعا می‌توانید از تعطیلات نوروز و شیرینی‌ها و تنقلات آن لذت ببرید، به این شرط که نکاتی را رعایت کنید. (ادامه)
تأثیر فوق العاده سرکه سیب برای لاغری
نتیجه یک مطالعه نشان می دهد که سرکه وزن بدن، شاخص توده بدنی و توده چربی بدن را در افراد چاق کاهش می دهد.(ادامه)
خواصی کمتر شنیده شده از هویج
طب سنتی اعتقاد دارد هویج باعث قوی شدن معده، درمان درد‌های روماتیسمی و مفصلی و رفع یبوست می‌شود.(ادامه)
اولین نشانه دیابت نوع دوم، تکرر ادرار است. در بدن ما میزان زیادی از قند (گلوکز) بدون استفاده وجود دارد که کلیه تشخیص دفع آنها را می‌دهد. در این صورت تعداد دستشویی‌رفتن‌ها زیاد می‌شود و در هر بار، میزان ادرار به طور محسوسی بیش از حد طبیعی است. ۱۰ نشانه بالا بودن قند خون
اولین نشانه دیابت نوع دوم، تکرر ادرار است. در بدن ما میزان زیادی از قند (گلوکز) بدون استفاده وجود دارد که کلیه تشخیص دفع آنها را می‌دهد. در این صورت تعداد دستشویی‌رفتن‌ها زیاد می‌شود و در هر بار، میزان ادرار به طور محسوسی بیش از حد طبیعی است.(ادامه)
۱۴ خاصیت اعجاب‌انگیز تخم گشنیز
تخم گشنیز علاوه بر اینکه مانند ادویه در غذا استفاده می‌شود، خواص دارویی هم دارد. در این مقاله، ۱۴ مورد از خواص تخم گشنیز و البته برخی از عوارض آن را شرح داده‌ایم.(ادامه)
این افراد هیچ‌وقت موز نخورند
موز با وجود فواید زیادی که دارد اما با این حال برای برخی افراد موجب بروز عواملی مانند سنگینی و داغی در سر و بدن، کورک و دمل و جوش‌ و تشدید یبوست‌ می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.283 seconds.